Бібліотека - студія "ДіМ"

21 лютого 2015 р.

Добрі справи Польової Пошти Майдану та Бібліотеки Майдану

Невеличке оголошення в соціальній мережі про бажання отримати від небайдужих людей книжковий подарунок з нагоди Міжнародного дня дарування книг, стало для нас працівників центральної бібліотеки для дітей, можливістю повірити, що добрі казки бувають не тільки в книгах, що казку творять сьогодні самі люди. Це був неймовірно хвилюючий момент, коли завітавши на пошту, а за пошту окреме дякую, я так давно там не була і вже забула, що це так приємно отримувати посилки, я отримала жовту коробку, і як істинний бібліотекар, зрозуміла, що там книги.
Я не змогла довго терпіти, і тут же на поштовому відділенні її відкрила. А там КНИГИ ДЛЯ ДІТЕЙ! Цікаві, яскраві, так потрібні нашим читачам! Але найбільшим приємним здивуванням було те, коли я довідалась хто їх надіслав. Разом з книгами лежали листівки від Польової Пошти Майдану та Бібліотеки Майдану з щирими словами віри, «що немає нічого неможливого» і що «людина повинна ніколи не втрачати надію і вірити в майбутнє української нації з усвідомленням, що майбутнє нашої країни, це маленькі українці». Працівники бібліотеки були дуже розчуленні такими доброзичливими побажаннями. Ми познайомили своїх маленьких читачів з такою казковою бандероллю розповівши їм про Міжнародне свято дарування і про цих щирих, небайдужих людей, які мають велике українське серце здатне дати надію, що не все так погано у нашому українському домі, коли є такі люди як Ірина Вакулько, Петрик Євгенія і всі ті, хто робить ці ДОБРІ СПРАВИ. Хай береже Вас Бог!

PS: Подаю для ознайомлення виписку з Facebook про ідею створення посилки для нашої бібліотеки

За останній рік я безмежно закохалась в українську Націю! Ні, не в пісні та танці, не в багатовікову культуру, не в надзвичайне розмаїття традицій українського народу... Я закохалась у вчинки! Я закохалась у небайдужість!
Вчора зранку я прокинулась від повідомлення однієї чарівної дівчини із Росії. Вона виявила бажання долучитися до акції і допомогти луцькій центральній міській дитячій бібліотеці. Проте україномовну літературу за межами України знайти знайти не просто, тому вже за кілька годин на свій рахунок я отримала кошти, які пішли на закупівлю новеньких україномовних дитячих книжок!
Сьогодні майже 5-ти кілограмова посилка з книжками була відправлена для дитячої бібліотеки міста Луцьк з нагоди Міжнародного Дня Дарування Книжок, що відзначався 14 лютого.

Дякую Вам Українці за натхнення! Я безмежно в Вас закохана! Робіть добрі справи!

Немає коментарів:

Дописати коментар