Бібліотека - студія "ДіМ"

24 лютого 2016 р.

«Я в серці маю те, що не вмирає…»


22 лютого у нашій бібліотеці відбувся вечір літературного портрету ,присвячений 145 –річниці з дня народження Лесі Українки. Вечір став пам’ятним тим, що Леся Українка постала перед глядачем у новому образі- ніжної, чутливої, замріяної, мужньої і закоханої жінки. Гостями були учні 9 класу НВК №9 та працівники нашої бібліотечної системи. Образ Лесі Українки майстерно передала наша колега, бібліотекар Вікторія Гут, а маленьку Лесю- учениця 4-Б класу НВК №9 Смик Настя. Сторінки дитячого та дорослого життя поетеси супроводжувала музика Моцарта «Мелодія сердець», Мирослава Скорика «Мелодія», адже життя її було піснею - піснею мужності, любові, натхнення. Недаремно Леся говорила: « Мені інколи здається, що з мене вийшов би далеко кращий музика, ніж поет…..».
Доповнювали вечір виставка робіт « Волинь моя, красо моя» дитячої художньої студії «Мальованка» та книжкова виставка « Поетичний вінок Лесі Українки».

Немає коментарів:

Дописати коментар